Tjejklassikern och vardagens “lilla” bekymmer

Nu är jag klar med Tjejklassikern! 141 kilometer har jag tagit mig på strax under nio timmar 🙂
Nog är jag nöjd alltid även om mitt vänstra knä värker sedan gårdagen, men det går nog snart över.
Nästa torsdag blir det det numera traditionella Jubileumsloppet med jobbet. Först ska vi springa 15 kilometer och sen efter det blir det bastu och baguette vid Kåsa. En härlig tradition!
Förutom det loppet har jag bara Göteborgsvarvet bokat, men funderar på en Varbergsklassiker. Den karamellen ska jag suga på ett tag, men visst lutar det åt det 😉

Nästa fredag ska jag till Vårdcentralen och kolla upp om det kan vara så att jag är glutenintolerant. Jag har i princip varenda symptom även om de är ganska diffusa. Jag har mått sådär de senaste två åren, magen har krånglat en del men mest av allt så har jag varit så fruktansvärt trött. De sista månaderna har varit hemska, sovit mycket men aldrig varit riktigt pigg. Det i kombination med att jag periodvis känt mig nedstämd (typiska symptom) gör att det just nu till och med skulle kännas ok om det är intolerans eftersom jag inte vill vara en zombie.   Så mycket gnista som försvinner i vardagen. Vi får se, kanske är det nåt annat eller inget alls.

This entry was posted in Träning, Uncategorized, Vardag. Bookmark the permalink.

Leave a comment